TOIMITUSTAVAT

Toimitamme tilaukset Manner-Suomeen kirjattuna postipakettina hintaan 5,90€. Yli 99,00 euron tilaukset toimitamme veloituksetta.

Toimitamme lähetykset kuljetusyhtiölle 1-2 arkipäivän sisällä. Ennen klo 12.00 arkipäivisin tehdyt tilaukset siirtyvät kuljetusyhtiölle saman arkipäivän aikana.

Ilmoitamme sähköpostilla kun lähetys on postitettu ja kerromme mahdollisen seurantakoodin. Saat mahdollisesti myös tekstiviestin kuljetusyhtiöltä.



Haluatko tilauksesi pakettiautomaattiin? Kirjoita toivomasi pakettiautomaatti kassalla "Toimitustapa"-kohdassa vapaaseen viestikenttään. Huomaathan, että pakettiautomaatin ollessa täynnä paketti toimitetaan lähimpään Postiin.  

Huomioithan; Posti säilyttää lähetyksiä seitsemän vuorokautta. Pakettiautomaattilähetykset ovat noudettavissa myös viikon ajan.


Ulkomaat: Ulkomaan toimituksien hinnasto. Jätä tilaus sähköpostitse: info ( ä t ) ekohelsinki.fi




Jälkitoimituspalvelu

Verkkokaupasta voi tilata pääosin vain varastossa olevia tuotteita.

Mikäli tuotetta on saatavilla jälkitoimitukseen, toimitamme varastossa olevat tuotteet vastaanottajalle heti ja  alkuperäisestä tilauksesta puuttuvat tuotteet siirtyvät uuteen jälkitoimitustilaukseen.


Jälkitilauksen voi perua normaalisti tilinhallinnan kautta. Molemmista tilauksista maksetaan voimassa olevan hinnaston mukaiset toimituskulut.



PAKKAUKSET

Pyrimme käyttämään ekologisia pakkauksia.  Uusiokäytämme saapuvan pakkausmateriaalin - pakkausjäteprosenttimme on lähellä nollaa prosenttia. Emme käytä muovipakkauksia, ellei kyse ole valmistajan pakkauksien uudelleen käyttämisestä.

 



TUOTEPALAUTUKSET

Myönnämme tuotteillemme kuluttajasuojalain mukaisen 14 vuorokauden palautusoikeuden. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Normaalihintaisien tuotteiden palautus on maksutonta. Ale- ja poistotuotteiden palautuksesta veloitamme 4,90€ palautusmaksun, joka vähennetään palautuksen loppusummasta.

Huom! Ahvenanmaa ja ulkomaat: asiakas vastaa itse palautuksista aiheutuvista kustannuksista.

Huomaathan, että hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi alusasut, läpimenevät korvakorut, sukat, sukkahousut ym. vastaavanlaiset tuotteet.


Palautus:

1. Ilmoita meille sähköpostilla ( info@ekohelsinki.fi ) seuraavat tiedot:
- Nimesi
- Tuote, jonka haluat palauttaa
- Palautuksen syy (tämän tiedon avulla voimme parantaa tuotekuvauksia ja verkkokauppaamme)


2. Pakkaa palautettavat tuotteet
Tarkasta, että palautettavat tuotteet ovat alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa.  Tuotelappujen ja hygieniasuojien tulee olla kiinni.

Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen lähetyspakkaukseen. Revithän pakkauksesta irti alkuperäiset lähetyslaput ja viivakoodit, jotta palautus löytää perille.

3.  Saat 1-2 arkipäivän sisällä Helposti-koodin sähköpostitse.
•    Lähetämme sinulle sähköpostilla 1-2 arkipäivän sisällä Helposti-koodin ja palautuksen osoitetiedot.

•    Kirjoita Helposti-koodi, lähettäjän ja vastaanottajan osoitetiedot sekä matkapuhelinnumerot paketin päälle. Vaihtoehtoisesti voit tulostaa sähköpostin mukana tulleen osoitekortin ja teipata sen paketin päälle.

•    Voit jättää paketin Helposti-koodia näyttämällä lähimpään Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Koodi on voimassa 7 päivää - postitathan palautuksen 7 päivän sisällä.

4. Rahan palautus
Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitämme tuotteiden hinnan samaa maksukanavaa pitkin mitä käytit maksaessasi. Käsittelemme ja hyvitämme palautukset 14 arkipäivän sisällä palautuksen saapumisesta.

Lue lisää tuotepalautuksista sopimusehdoistamme.



TUOTTEEN VAIHTO

Oliko koko väärä tai haluatko vaihtaa toiseen väriin?

Tuotteen vaihto onnistuu seuraavasti:

1. Palauta vääränkokoinen tai -värinen tuote meille. Katso palautus-ohjeet yllä. Normaalihintaisen tuotteiden palautus on maksutonta.
2. Tilaa uusi tuote sivuiltamme. Näet haluamasi tuotteen saatavuuden heti ja saat tuotteen nopeasti perille.
3. Käsittelemme ja hyvitämme palautuksesi, kun se on saapunut perille.